25 de mayo de 2014

COL·LABORACIÓ PER PART DE COMPANYS I COMERÇOS




La veritat que tenir la sort de conèixer a gent com el David LAGO, EVASIÓN RUNNING de Reus, és una sort!!! I perquè, molt senzill, m'ha donat la possibilitat de poder correr amb una sabatilles noves, siiiiii, noves per estrenar, i creieu-m'he que ho necessitava, ja tenia els pneumàtics bastant gastats!

La veritat que la primera vegada que el vaig conèixer vam començar a parlar del que ens agradava i del que teniem pensat fer, i quant jo li vaig comentar que volia començar aquesta aventura, La Volta de Catalunya a peu, crec que no es va pensar massa el dir: "Necessites ajuda"..., llavors ja vaig començar a entendre com era i que en aquest món, el món del Trail, és molt fàcil conèixer a gent i que aquests, encara que no et coneguin de res, sembla com si et coneguessin de tota la vida!!!

Mil gràcies David...




Una altra persona que mereix que la nombri és el José CANO, gràcies per aquelles bosses de gel que segur que quant arribi l'hora les necessitaré, i sàpiguis que el pròper cafè et convido jo!!!

Moltes gràcies...

No hay comentarios:

Publicar un comentario