7 de mayo de 2015

Comença Copa Catalana FEEC d'Ultres...primera parada Costa Daurada

Aquest Cap de setmana l'aturada la teníem aprop....Prades, poble amb un encant natural i un entorn fantàstic!!!
S'iniciava així la 1a prova de les Ultres de la Copa Catalana de la FEEC!
Després de molt pensar - ho i de no estar del tot bé vaig poder poder participar - hi, aquest inici d'any no està anant del tot bé que m'esperava i potser part de culpa sigui tota la tralla que vaig donar li a les kames l'any 2014!!!
De vegades es difícil dir no ha algunes proves i més quant hi ha molts companys que es donen cites en aquestes curses, i com no, fer-ho en un entorn com és el de les muntanyes de Prades...al final caus a la tentació, i això no és molt difícil! !
Però el que més m'agrada es poder - ho fer amb els companys d'entrenament, amics i la família...
La veritat que ha estat un finde fantàstic, dissabte Ultra i diumenge cursa infantil amb el meu salvatget, el Joel que cada cop està més fort i aviat l'hauré d'agafar amb una corda...deu ni dor lo dur que es fer una cursa infantil després de fer una Ultra...els 400 mts que vam fer semblaven 400 km, kin mal deu meu!!! Però la veritat k vaig disfrutar com un enano!!!
L'Ultra Costa Daurada....podria comentar - vos moltes coses bones, però també algunes de dolentes, i trobo que no seria just si us expliques totes les coses que vaig trobar malament...això sí, molts ens hauríem de plantejar el motiu a fer una Ultra en la què es posa per davant els diners i es deixa de costat els corredors!!!
Crec que la gent que hem coneix des de fa temps, sap perfectament perquè ho dic i considero que ens hauríem de replantejar el motiu que ens dur a fer aquest tipus de curses! Considero que les curses les fem possibles els corredors i per aquesta raó hauríem de ser els protagonistes en aquests tipus d'esdeveniments...bona atenció, k hi hagi uns bons avituallaments, una bona senyalització, que hi hagi Un bon obsequi....vaja que lo que es pagui mereixi la pena, ja fem prou en gastar - nos diners, en material, menjar, ...i en alguns casos allotjament!!!
Finalment que ens queda, crec que podríem definir-ho en dues paraules: "satisfacció personal"!!!
Per resumir l'Ultra, us diré que vaig estar a punt d'abandonar al km 70 aproximadament, el motiu principalment, podria ser, el no menjar i beure massa be durant la prova...soc conscient que de vegades el poder portar uns paràmetres fets i seguir unes rutines no et serveixen per totes les proves i que en alguns casos has de canviar d'estratègia i fer canvis que encara no estar acostumat adaptar - te i jo aquest cop no ho vaig fer!!!
Es per això, que vull agrair especialment al meu amic i company de fatigues, Israel Mercadé Oró, que es va quedar esperant si millorava i que sense ell no crec que hagués pogut arribar a Capafonts...quin pajaron que hem va donar, feia temps que l'home del mall no anava pel darrera i hem donava tant fort i aquest cop, hem va agafar bé!!@
Això és el que fa especial aquestes curses, el companyeris-me i les amistats que es fan en aquest món. ..som d'un altre Motllo, i això ens fa ser especials!!!
També agrair al David Pérez pel seu seguiment esperar - se fins que arribes amb la meva senyora, la Mar i el Joel, que no volia perdre's el veure al seu pare com arribava....això mereix acabar encara que un estigui tocat!!!
Finalment, vaig anar regulant fins arribar a Prades....acabant amb 12:35, finalitzant en una meritòria 12 a posició a la general!!!
De tot s'aprèn i de ben segur que aquesta cursa m'ha donat una lliçó que recordaré per les següents proves...
També menció especial al nostre Galgo, Alex Izquierdo, guanyant la prova...i de ben segur, que no serà l'última de l'any...li auguro un futur impressionant i aquest any el podem gaudir amb el nostre club Serres del Mestral!!!
També no podem oblidar a la resta de comoanys de les Serres del Mestral, al pupes Òscar Griñó i l'incombustible, Gregorio Barea sent finshers arribant junts amb 14:20!!!!
La festa no va ser complerta, ja que el nostre company Hèctor Margalef no va tenir un bon dia i a falta de pocs km's ho va tenir de deixar per molèsties estomacals... De totes maneres per nosaltres és un finisher!!!@
Un cop més donar les gràcies amb la meva dona Mar i el Joel per seguir-m'he durant tota la prova i estar a l'arribada...no hi ha millor manera d'acabar que trobar a la teva família a l'arribada!!!
També agrair als companys i amics que van estar seguint - m'he durant tota la cursa!
Ara toca pensar en recuperar bé i poder disfrutar de les muntanyes que ens envolten i també continuar entrenant amb els companys de Serres del Mestral!!!
Karpe diem .....salut i kames !!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario