24 de julio de 2018

ANDORRA PIC NEGRE (FAMÍLIA)

24/07/2017

Crònica de la cursa Outdoor Games "Pic Negre"
Que puc dir d'un cap de setmana aprofitat al 100%... Cirq du Soleil, Excursió als llacs de Tristaina, Cursa de muntanya, Naturlandia i compres per Andorra....4 dies al màxim, Espectacularrrrr!!!
Sol feia 2 setmanes que havia tornat d'Eufòria, i aquesta vegada tornava amb la família, els mestraleros i els incombustibles Mikel Mújika i Elena Calvillo Arteaga !!!
Andorra...muntanya, diversió i molta, molta canyaaaaa!!!
Arribàvem divendres amb les piles carregades, havia de ser 4 dies aprofitats al màxim i així ha estat...no ens hem aborrit gens...hem tingut de tot...i més!!!
Divendres: Cirq de soleil...un espectacle que ho fa gent d'una altra galàxia....buffff, i això que els pares ho vam veure de peu...però que més dona, va ser espectacular, això sí, encara no entenc que fa "el tio del globo"🤔🤔🤔!!!
Dissabte: Excursió als llacs de Tristiana amb família....no té preu fer una excursió pels llacs de Tristaina amb la família....aconsellable 100%, apte per a tots els públics!!! I com no, per acabar vam fer el Cim de Tristiana...uffff, quins records, sol feia 2 setmanes que havia passat per aquell indret i encara es feia latent, el pesigolleig d'Eufòria!!!!😣😣
Després de fer comunió amb la família, Jaume AlcarrazMireia Llungueras RequenaMar SalvadoDavid O'Callaghan FerrerYolanda TorrebadellaJaume Gros, Yolanda...i els Bascos, el dia següent tocava posar-se el mono de feina i intentar fer-ho lo millor possible a la Cursa del Pic Negre!!
Diumenge: Cursa Outdoor Games Pic Negre...
Tot començava a primera hora del matí, un café i camí a Naturlandia, lloc espectacular i màgic per començar una cursa...a la sortida, moltes cares conegudes, entre elles, els llops, són uns depredadors i super competitius, Ufff, es fa difícil no veure'ls en alguna cursa...també vam beure l'Andrea Ruiz Chana , una guerrera de la marea blava....sempre amb una rialla!!! També hi havia família basca Javier Calvillo, la seva dona i amics vinguts de Beasaín...
El tret de sortida es donava a les 8:30...i amb poques ganes de sortir...la veritat, però quant et poses un pitrall...mare...ja estàs venut, no hi ha volta enrera!!!
4 km de baixada fent algun tram per asfalt....o nooooo, la gent que me coneix sap que l'odio, però al final ja se sap, es per tothom igual, i si s'havia de fer és feia!!!
Ara sí, corriol de pujada, passant per un bosc frondós...quina passada...impressionant....i llavors, una pujada de cine, amb un marc incomparable, el Cim del Pic Negre com a testimoni...si et giraves, podies veure als corredors (o formigues) com anàven caragolant-se per intentar pujar el més fàcil possible...mare meva, això no s'acaba!!!
Per fi coronem, i tot seguit una mica de tobogans per fer Cim del Pic Negre!! Quines vistes...😍😍 això no té preu!
Després de fer Cim, baixada a l'avituallament, i descens vertiginós fins agafar un sender que passava per la carena del Pic Negre...i tornem-hi...de nou pujada...més curta, però molt intensa...aquí el company David, me demanava pas...i això volia dir, còrrer més...jjjjj😂
Pujada constant hi ha ritme...veient a un corredor davant i amb ganes de començar una persecució...jjjj, i jo amb les kames "no hay dolor"...que collons, enganxat al David, i sense poder agafar el noi que portàvem al davant!!
Tot seguir, una baixada pel mig del prat que arribava a un refugi...repostatge com si es tractés de cotxes de F1...i auuu, endavant!!
Aquí ja me tornava a posar jo al davant marcant un ritme constant....pujada i més pujada fins a coronar un altre pic ....crestes i de nou una baixada de cabres... jjjjj, 😂😂😂🐐
Arribàvem al 3 avituallament i ens diuen que anàvem 5 i 6...eppp, collons "no estamos tan mal"...allò ens dóna ales i poso ritme d'ultra...ara sí!!!
Quedaven 2 pujades i s'havia de fer el possible per agafar als de davant...al final i després d'agafar a un corredor...entrem els 4rts...!!!
Que us puc dir...per a mi, una sorpresa amb majúscula i més venint d'on vinc...tot i no estar al 100%, vaig intentar treure forces i intentar aconseguir fer un test pels propers reptes...i crec que el test va estar molt positiu.
Molt content del 4rt lloc, però molt més d'arribar amb el David, sé que és un lluitador i aquest any ho esta fent de p...m...!! També molt content, pel Jaume, un 4x4...Que no es retira mai i sempre acaba tot el que comença...i com no, la nostra damiselle.. .la Yolanda...acabant la 6a noia de la cursa de 14 km....arribant amb ganes de més, això és el més important!!!
I com no, no me vull oblidar, del meus amics, Mikel i Elena, no tinc paraules per descriure el que valen, ja no com a esportistes, sinó com a persones...de matrícula!!!
Elena 1a general.. .una txapeldun!!!!
Jjjj😂😂😂i després del vall de claqué del matí....a la tarda tocava Naturlandia....mare meva, pitjor que una Ultra...vaig acabar rebentat....els donuts, tirolines, Tobotronc, cara,..."però esto que es"...!!!!
Què més puc fer sinó dir, per fiiiii, però al final penses amb les hores que la família t'estan aguantant, esperant a l'arribada... i tot això, ho compensa amb la satisfacció personal i grupal...no siguem egoistes!!!
I ara què, encara queden coses per fer i gaudir...però el més pròxim és...com no, la més esperada, Vandekames Dos Mil Disset ...uns circuits de cine, un ambient res a envejar a les grans curses i com no, nostra fideuà....crec que la faran patrimoni Nacional😂😂😂!!
Vinga nois/es .....última setmana per inscriure's!!
Gaudiu del present, oblideu el passat!!!