4 de junio de 2014

4ª Etapa Finalizada!!!

Pues ya van cuatro etapas y Marc empieza a coger el ritmo!!
Sobre las nueve y media de la noche ha hecho su entrada en Begur.
Os dejo sus impresiones nada mas terminar la jornada, por lo que podéis imaginaros como se encontraba..:

Per fi eh arribat! Molt dur i cansat, moltes escales pujades i baixades k m'han deixat bastant tocat!!! Al final 82 km amb 1700 positius!! Eh seguit el teu consell, platja perk avui ne tocat molta i descansar una mica, pero 14 hores mes!!! Ufff, estic cada dia pitjor, i ara falta els pirineus!! Entre el Massís de les cadiretes i les pujades i baixades de les escales, eh acabat molt tocat, y demà més, ja queda una menys!!!








3 comentarios:

  1. Vinga Marc molts anims i molta força desde les borges

    ResponderEliminar
  2. Vamos Marc....¡¡¡¡que tu puedes!!!!!! Mucho ánimo!!!

    ResponderEliminar
  3. Buenas, jo en vaig infomant via directa amb Mar, molts ànims i no tinc cap dubte de que acavaras, de fet ja estic organitzant la teva arrivada aixi que mira..... Petonets vitaminits de potasi , per les rampes...... Smuack

    ResponderEliminar